Andi Miron

Orange merge pe ''eco''

Da, chiar si cei cu cele mai mari tarife si cu cele mai penibile oferte.

Din lipsa de ocupatie am comandat un ''free SIM'' de la Orange, ca poate, poate nimeresc un numar frumusel. Am primit cartela dupa cateva zile, si cand am deschis plicul, hoooop... surpriza! Cartela era invelita in celofan, lipita de o hartie reciclata cu mesajul de bun venit.
N-am idee de cat timp Orange merge pe hartie reciclata, dar din cate imi aduc eu aminte, acum acum 3 ani, cand eram si eu pe abonament, foaia pe care era tiparita factura era lucioasa.

Ce scuza au:
Prin producerea a 10.000 de pachete reincarcabile cu ambalaje din carton reciclat, compania salveaza 9 copaci. Astfel, Orange economiseste 14.100 litri de apa, reduce consumul de energie cu 0,11% si diminueaza cu 0,36% poluarea atmosferica. Prin acesta, compania a dorit nu doar sa atraga atentia asupra compozitiei ecologice, ci si sa-si incurajeze clientii sa adopte un comportament responsabil fata de mediu.

Trimiteți un comentariu