Andi Miron

Sãtul de Bucuresti...

Locuiesc in Bucuresti, in zona Unirii, o zona ca toate celelalte: mizerabila, imbaxita, lume multa, oameni putini si bineinteles, pute a boschetari si tigani. E adevarat ca in Bucuresti te lasezi si sunt oportunitatile; orice fraier face combinatii, poate de aceea sunt si asa multi tigani. Dar nu acolo unde sunt banii este si calitatea.
Cu toate astea, mi-ar placea sa locuiesc in Brasov... Un vis pe care il am inca de mic. Am fost in vacantele de iarna in diferite statiuni din Brasov, la munte, am avut ocazia de a vizita si orasul oarecum.
Ce-mi place: In primul rand este situat intr-o zona montana, deci automat e un aer mai oxigenat, cand mi se scoala ma duc sa ma dau cu saniuta pe partie sau ma plimb cu telescaunul, distractia, cluburile sunt nelipsite. Desi e un oras vechi, cu o arhitectura aparte, la fel ca si Bucurestiul, la capitolul curatenie, capitala e cu mult in urma.

Voi va simtiti OK in spatiul in care coabitati?

Trimiteți un comentariu