Andi Miron

Potter. Harry Potter.

 Pentru inceput, va spun din start ca nu-mi place si nici nu mi-a placut vreodata tot ceea ce are si a avut legatura cu Harry Potter, acest controversat personaj mai mediatizat decat Madonna, Jennifer Lopez, Angelina Jolie sau Obama. Absolut niciodata nu mi-a placut. Am vazut primul film Harry Potter cand eram foarte mic. Chiar si atunci mi s-a parut o mizerie de film; prea fantastica chiar si pentru cei 4-5 ani pe care ii aveam eu atunci.
Ei bine, una dintre greselile vietii mele a fost aceea de a merge la Harry Potter si Talismanele Mortii, partea I la cinema mai recent, in care copilul din primele parti, de altfel si personajul principal, ajuns un copil batran cu barba. Am pierdut doua ore jumatate, dar parca trecusera sapte; actiune greoaie, plictisitoare, repet prea fantastica desi ultimele parti au vrut sa para ceva mai ''spooky''. Ei bine, nu le-a reusit. Cum a aparut ''Harry Potter - Talismanele Mortii II'' am decis sa fac pasul inapoi refuzand invitatia la film din partea mai multor amici.

Fiind mic, acum multi ani, voind sa fiu ''pe trend'' asemeni celorlalti copii din generatia mea, cumparandu-mi cartea ''Harry Potter - Prizonier la Azkaban'' sau ceva de genul asta. Sa nu credeti ca am terminat-o, ba din contra. Nici la jumatate nu ajunsesem si deja o pusesem de-oparte.

Pana la 8-9 ani chiar am insistat si mi-am dorit sa-mi placa Harry ''the wizard'', desi am obosit cautand insight-ul acela, doar, doar sa ma las prins. Una peste alta, singura persoana care a avut de castigat in urma telenovelei asteia pentru copii cu 10-20 de episoade, parti si serii in palmares a fost nimeni alta decat autoarea povestioarei, J.K. Rowling. Si a castigat bine de tot, averea ei fiind estimata la aproape 700 de milioane de euro.

Trimiteți un comentariu