Andi Miron

Da, este toamna!

Pana in 7 octombrie s-a tot prelungit vara, anotimp care nu-mi place decat in iunie, iulie si sau cand sunt intr-o vacanta pe litoral. Cu toate astea, vara ce tocmai a trecut a fost ok luand in calcul temperaturile foarte ridicate, uneori ce depaseau 40 de grade, zile caniculare in care multi, pe care moartea ii cauta moartea pe-acasa deobicei, ii gasea pe-afara.

A fost o vara cu temperaturi obisnute si mai mult, cu nopti racoroase. Azi am intrat in anotimpul de toamna propriuzis si zilele urmatoare vor confirma cel mai bine. Desi nu-mi plac anotimpurile intermediare (primavara si toamna), odata si odata tot trebuia sa vina frigul. Mai sunt doua luni pana la perioada mea preferata a anului, luna decembrie adica luna cadourilor (in care va reamintesc ca vom avea trei saptamani de vacanta, mai precis din 24 decembrie).

La munte, la peste 1800 m altitudine va ninge zilele astea putin, timp in care in restul tarii va ploua, iar temperaturile vor scadea simtitor.
Pana la vacanta din decembrie mai avem aproximativ 10 saptamani, perioada in care fanii infocati Stefan Banica isi pot procura bilete la spectacolul de Craciun. Bine, defapt afisele au aparut cu 4 luni intainte de evenimentul propriuzis...

Update: In ciuda faptului ca in Bucuresti e frig si picura, azi, coada de la Antipa ajungea pana in strada. Cred ca am sa ma duc si eu... peste 3-4 luni.

1 comentarii:

La mine e tare frig, nu imi vine sa ies pe afara :(

Reply

Trimiteți un comentariu