Andi Miron

Pornografia 2.0, pe cai mari

Industria filmelor pentru adulti evolueaza si ea, devine chiar una din prioritati daca e sa ne luam dupa statisticile inregistrate la nivel global care arata cam asa: in ultimii 7 ani, cautarile care cuprind cuvantul ''porno'' s-au triplat; in plus, odata cu domeniile ''.xxx'', active din septembrie anul trecut, revolutioneaza industria porno, si acesta este abia inceputul, accesarile cresc pe zi ce trece.

Pornografia a evoluat. Insa numai pe internet si procentele nu arata rau deloc. ''Fanii'' s-au saturat de printuri si de DVD-uri scumpe. Cu toate astea, un lucru e de stiut: pornografia nu va muri niciodata si cat timp e moca, super! S-a mutat pe internet, si va ramane multa vreme aici. In concluzie, un site porno este afacere profitabila.

Veniturile din vanzarea de DVD-uri cu filme erotice au scazut cu 70% in toata industria, in ultimii cinci ani, a recunoscut Steven Hirsch, fondatorul Vivid Entertainment, care este un fel de Bill Gates al industriei filmelor pentru adulti. Pentru a rezista in piata, el a adoptat o noua stratgie: se concentreaza pe filmele cu celebritati care fac sex sau pe parodiile porno. Alte branduri celebre din domeniu, precum Hustler si Playboy, au ales sa-si diversifice oferta si acum vand cosmetice sau alte produse tematice.
Manwin, o firma canadiana, care detine cea mai mare retea de site-uri pentru adulti din lume, a crescut vazand cu ochii. Compania detine 7 din cele 20 cele mai vizitate site-uri cu continut porno, precum si site-uri platite si videochat-uri, iar succesul pe care il are vine din faptul ca stie sa foloseasca tehnologia pentru a face bani. Proprietarii au inteles ca filmuletele de prezentare trebuie sa fie suficient de lungi pentru a capta interesul, dar si suficient de incitante pentru a-l face pe consumator sa plateasca pentru a vedea mai mult.; scrie incont.ro

Trimiteți un comentariu