Andi Miron

Vodafone, echivalentul prostiei

Nu-i asa ca si voi v-ati saturat de figura mascariciului ''Maximus'' de la Vodafone, care apare in toate spoturile publicitare brandului? Bun, e de recunoscut ca baiatul asta a fost ales pentru figura sa de pacalici (mie unul mi se pare ca seamana cu Mr. Bean in tinerete) si chiar are o fata care te face sa razi numai cand o vezi, insa scotand din gura de 100000 de ori pe zi aceleasi cuvinte (Maximia, Maximus, maxim, etc.), la un moment dat iti vine sa-i dai un pumn in bot.

Vodafone a vrut sa faca ceva original, nu le-a iesit si intre timp a devenit deranjant, nemaiavand niciun haz. Au vrut sa faca ceva amuzant, care defapt nu este, in afara de figura personajului central. Asta e motivul pentru care nu am sa scot un ban din buzunar pentru cei de la Vodafone.

1 comentarii:

Vezi "Portretul luptatorului la tinerete" acolo il vei vedea in complet alt context

Reply

Trimiteți un comentariu