Andi Miron

Voi dati bani la parcagii?

Teoretic, carui fapt se datoreaza existenta parcagiilor? Nu e o filozifie... Existenta parcagiilor se datoreaza fraierilor care pun botu' si lasa bacsis unui nespalat cu fara niciun drept asupra nici macar unui loc de parcare, pana la urma in seama unei proprietati apartinatoare statului, totodata numindu-se spatiu public; acelasi motiv se aplica si in cazul cersetoriei. Mai mult de atat, politia romana se implica?
Eu zic ca nu... In fond, ''ocupatia'' asta cu parcarea masinilor se defineste dupa cum spuneam ca orice alta cerseala de la coltul strazii si fac referire in acest sens si parcagiilor care se reprofileaza pe sezonul de iarna, cu o cazma in mana, chipurile dand zapada la o parte.

In Bucuresti, zona Unirii (Lipscani), Romana, zona centrala in general este imperiul parcagiilor si cersetorilor si bineinteles, in zona Garii de Nord. Lucrul cel mai enervant care te face la le scoti ochii este atunci cand aurolacii astia ''isi marcheaza'' locurile de parcare de cele ale vecinului, delimitandu-le (faza gen: asta-i proprietatea mea, bacsisul meu), de cele mai multe ori acoperind locurile libere cu diverse cutii de plastic, carton si pietre. Cum sa nu ii dai un pumn ochi intr-o astfel de situatie unui paduche dinasta si mai ales cand vine langa tine, avand pretentia care suna cam asa: ''da-mi!''

Asta se numeste agresiune, iar eu cred ca agresiunea se pedepseste... tot cu agresiune: adica cu un pumn in cap bine aplicat, dupa care respectivul isi cauta dintii pe jos si nu-i mai arde de niciun ban. Pana la urma nu-i strada lu' masa, tupeul lor si prostia celorlalti i-a imputernicit.

Bine, in schimb femeile sunt victimele sigure si restul de pampalai... cel putin asa ii consider eu....

sursa foto: libertatea

Trimiteți un comentariu