Andi Miron

Ma declar anti-moto

... adica tot ce incepe cu moto.. motoclicleta, motoreta, motociclisti, motoracleta, etc, etc...

De mici, fiecare ne-am dorit sa fim astronauti, piloti de avion, cascadori, Max Payne 2 sau fotbalisti. De asemenea, cu totii ne-am dorit ca atunci cand vom fi mari sa avem ori o masina, ori o motocileta, ori un avion sau un elicopter. Ei bine, dintotdeauna nu mi-am dorit decat un Ferrari rosu.  Nu avioane, tancuri sau motociclete. Un Ferrari rosu.

Pasiunea pentru masini, implicit si pentru condus s-au pastrat si sper ca intr-un an, doi, sa pot incepe scoala de soferi. Sofatul implica siguranta cat si aptitudine si pasiune din partea soferului din punctul meu de vedere. Pe langa sofat sunt un fan al ciclismului, obisnuiesc sa-mi petrec zilele de vara cu bicicleta in aer liber pana noaptea tarziu.

Am un oarecare sentiment de dispret pentru motociclete cat si pentru motocliclisti. Nu ma voi baza niciodata in viata pe o motocicleta, eventual daca voi gasi la momentul potrivit o combinatie avantajoasa o voi da mai departe si voi investi banii in altceva, chiar intr-o bicicleta meseriasa. Nu ma vad intr-un viitor apropiat ca pilot de motor, ci ma vad a naibii de bine ca sofer de autoturism.
Urasc zgomotul in general, automat zgomotul de motocicleta care-mi provoaca o stare dinaia ce te face sa-l iei pe fraierul de pe motocicleta si sa-l arunci intr-o pubela. Singurul zgomot care-mi place este muzica buna si atat.

motocicleta = panarama infernala = nervi = pubela. Punct.

Trimiteți un comentariu