Andi Miron

Sa ne acceptam valoarea

Am jucat un meci impotriva unor cunostinte mai vechi, Olanda, vicecampioana mondiala in 2010. Cu un sezon excelent in 2010, in 2012 a dezamagit; nu a scos nici macar un punct in grupa la Euro. Olanda are o traditie binecunoscuta in fotbal. Academii, scouteri si multi bani, asta inseamna fotbalul olandez in momentul de fata.

Romania a scos mai mult decat si-a propus se pare din aceasta dubla si anume 3 puncte, eliminand pe moment din cursa pentru calificare (la baraj) Turcia, echipa care a pierdut si in fata Ungariei. Ungaria a urcat pe locul 2 si este la egalitate de puncte cu noi, avand un golaveraj mai bun insa.

Nici macar jumatate din meciuri nu am jucat pana acum. Am fost mult prea extaziati, mult prea euforici in urma victoriei din Turcia. Firesc ce-i drept, avand in vedere faptul ca Romania nu a mai invins o echipa serioasa de multa vreme, prestand in acelasi timp si un joc decent. Incoerentul Dragomir se vedea deja la CM 2014 si la Euro 2016 spre exemplu...

Pasul facut cu readucerea la nationala a lui Piturca poate fi privit atat ca un pas inainte, dar si ca un pas inapoi. Pe vremea lui Luce. Jr, Romania nici nu facea spectacol, nici nu stia sa se apere, nici nu scotea rezultate. De asemenea, criteriile pentru care a fost adus ca selectioner Razvan Lucescu raman inca ''necunoscute''. Acum insa, in ciuda jocului batranesc al lui Piti, mai scoatem un rezultat din cand in cand.

Scorul final, 1-4 poate este mult prea dur. Nu am jucat dezastruos, insa nici bine, iar norocul a tinut cu cei mai buni. Problema care personal o am eu la Piturca este selectia proasta pe care o face si in general, primul 11. Tatarusanu nu este portar de nationala. Consider ca este un portar de Liga a II-a, insa din perspectiva lui Piti, faptul ca ''Gafarusanu'' evolueaza la Steaua conteaza... Probabil Piti a vrut sa ne dovedeasca faptul ca goalkeeper-ul stelist o poate comite si la nationala. Tamas nu are ce cauta in banda, Stancu nu e jucator de banda, ci atacant de careu, Grozav a fost inexistent, trebuia scos mai devreme si introdus Mutu. Pe langa asta, Romaniei in lipsesc jucatori ca Herea sau L. Sanmartean.

Nationala Romaniei nu mai este a romanilor. Incet, incet, a devenit ''nationala lui Sandu si a lui Piti''; Cat despre umilinta de pe Arena Nationala: poate daca jucam in mocirla, cine stie, castigam.

1 comentarii:

Suntem cu mult în urma Olandei. Ne cam crescuse aripi atunci când am bătut Turcia, dar la meciul cu Olanda am văzut unde suntem.

Reply

Trimiteți un comentariu