Andi Miron

La vanatoare de maidanezi

Stirile cum ca anumiti cetateni din mediul urban otravesc caini comunitari nu este o noutate. S-a vorbit mult despre maidanezi, castrari peste castrari, imebicili ce militeaza pentru drepturile ''fiintelor neajutorate'', etc. Despre asta am scris si eu aici, acum ceva timp.

Am avut ocazia sa vad o noua stire pe un anume post tv cu niste localnici dintr-un anumit oras ce otravesc niste maidanezi. De la acest fapt s-a facut mare caz, iar reactiile cretine specifice oligofrenilor cu tarate in loc de creier nu au intarziat sa apara. In mare parte, personajele invitate sa-si exprime punctul de vedere au venit cu idei tampite prin care argumentau ''de ce romanul este un criminal feroce'', sau ca omul este ''un animal cu sange rece''. Evident, niste cretinisme. Bineinteles, culoarea politica si pupincurismul isi spun de asemenea cuvantul...

Ei bine, opinia mea este ca acei oameni au procedat absolut corect. Atat timp cat primariile nu iau masuri viabile, omul nu mai asteapta ca altcineva sa-i faca dreptate, in special primaria. Mi se pare normal sa otravesc cainii din jurul blocului atat timp cat prezinta un real pericol atat pentru mine, cat si pentru ceilalti. Nu as astepta sa ma muste o javra ca apoi sa constat daca este agresiva sau nu.

Primariile se fac oarbe atunci cand copii, batrani, alti cetateni sunt muscati, sfasiati sau omorati de acesti caini. Cretinismul absolut il constituie reactia negativa a primariilor dupa ce oamenii otravesc maidanezii. Sfatul meu: luati-va o pusca si treceti la treaba!


1 comentarii:

Maidanezii trebuie eutanasiati dupa fata pamintului . http://www.facebook.com/maidanezi

Reply

Trimiteți un comentariu