Andi Miron

Pietoni ambulanti

Pe tema utilitatii inexistente a manusilor decupate purtate pe timp de iarna nu am sa insist, insa observ din ce in ce mai multi ciumpalaci ce poarta sepci la temperaturi sub 0 grade. Teoretic, primul lucru pe care-l protejezi atunci cand vine vorba sa-ti pui un fes pe cap sunt urechile; Porti fes pentru a-ti proteja urechile, sa nu-ti cada.

O sapca obisnuita purtata pe cap la -20 de grade nu te ajuta cu nimic. In sezonul rece, fotbalistii intra pe terenul de joc cu bandane, tocmai pentru a nu le degera urechile. Imbecilii carora le plac sepcile sepcile de vara purtate iarna, le recomand acele sepci de iarna, cu ''urechi''.

Pe langa ciudatii cu basca sau sapca si urechi digerate, un alt paradox o reprezinta personajele cu casti in urechi, care merg linistiti pe strada, parca teleghidati si-si vad de drumul lor... Eu unul nu am mers niciodata cu casti in urechi prin oras. Nu suport, pentru ca-mi place sa fiu prezent, nu aerian si distras.

Nepurtand casti in urechi te poti concentra la drum, poti fi atent la ceea ce se petrece in jurul tau si cel mai important, poti auzi. Mi s-a intamplat sa trec pe strada pe langa niste imecili cu volumul dat la maxim. Ei bine, daca un biciclist vine din spate si nu are frane bune, sau nu are timp de franare, insa te claxoneaza, in zadar... Intra in tine si-ti rupe in viteza o mana, un picior. Bineinteles, iti vei baga tot ce vei vrea in castile alea dar degeaba. Motivele pentru care nu este bine sa porti casti sunt nenumarate si asta pentru ca fara auz, ai nevoie de o atentie vizuala de doua ori mai focusata.

Bonus

Trimiteți un comentariu