Andi Miron

Cacealmaua din studiourile Media Pro

Cu ocazia de zilei de 1 Decembrie, cei de la Pro Tv au ales sa serbeze Ziua Nationala a Romaniei si in acelasi timp 18 ani de existenta alaturi de un public tanar, generatia mea, adica '95. Emisiunea la care am participat eu, prezentata de Bartos si Smiley a fost ca o shaorma cu de toate, insa numai cu ingrediente proaste.

A fost o harababura din care personajele reprezentative pentru trust trebuiau sa desfasoare un altfel de act artistic fata de cel in care activeaza respectivul in mod obisnuit. Nu a iesit ceva stralucit, insa activitatea din spatele camerelor a fost agitata, stafful a dat de multe ori dovada de nesincronizare, iar cateva momente artistice au fost scoase ad-hoc din cauza ca unele ''vedete'' nu si l-au pregatit asa cum trebuie.

Pe langa faptul ca Pro Tv-ul, asazisul lider de audienta a serbat in primul rand Ziua Nationala, apoi 18 ani de existenta fara a marca sarbatoarea pe platouri in vreun fel, in timp ce acel patetic mesaj de mobilizare a tinerei generatii, a ''generatiei Pro'' era doar de fatada. De fapt, publicul invitat in studio a fost manipulat pe fata, fiind folosit doar pentru vinderea unor mesaje a caror beneficiar e doar ProTv-ul.

In tot acest timp, aproximativ 6 ore, atmosfera din spatele camerelor a fost ostila, cu organizatori neospitalieri si un Bartos ironic, care facea ''haz de necaz'' intr-un mod grotesc de publicul reprezentativ pentru a reda spiritul ''PRO'':

Bartos: Vreti apa?
Publicul: Daaa!
Bartos: Cumparati-va!

... si ca sa inteleaga toata lumea, toata ''distractia'' a fost doar pe cheltuiala generatiei PRO.









Trimiteți un comentariu