Andi Miron

Ghita ciobanul, inapoi la oierit

Personajul creat de Vodafone a fost concediat dupa ce ne-a intoxicat multa vreme, devenind peste noapte una dintre cele mai populare figuri din Romania. Strategia retelei de telefonie mobila a fost una bine gandita, ''propagandistul'' tabletelor si smartphone-urilor intruchipand tipul omului simplu, muncitor, nu prea destept, insa cu smartphone si cu acces la internet.

Avand in vedere faptul ca Ghita a rezistat ceva timp pe sticla, acest lucru nu poate sa insemne decat un singur lucru: romanul de rand adora sa ironizeze pe cineva mai prost decat el (apropo de mult prea mediatizata replica ''Nu stiu''), insa nu concepe ca cineva mai prost decat el sa aiba tableta si smartphone. Orgoliul este prea mare, iar romanii nu s-au lasat mai prejos si au cumparat, Vodafone indeplinindu-si astfel telul prin intermediul marionetei numita ''Ghita ciobanul''.

Orice poseda in ziua de azi un smartphone, insa un numar covarsitor de concetateni inca mai sufera grav la capitolul igiena personala. Sapunul, samponul, periuta alaturi de pasta de dinti par sa reprezinte in ziua de azi niste enigme pentru milioane de romani. Vorba aceea, modelul de smartphone pe care-l folosesti spune mai multe despre tine decat noroiul vesnic nederanjat de sub unghii, duhoarea insuportabila, incultura.

Ca sa va faceti o idee despre cat de popular a ajuns Ghita, iata cati admiratori au strans persoanele publice din Romania pe facebook:

Ghita - cioban - 558.000 (like-uri)
Mickey Has - vlogger - 508.000
Sonny Flame - cantaret - 385.000
Mircea Badea - prezentator tv - 273. 000
Traian Basescu - politician - 239.000


Trimiteți un comentariu