Andi Miron

Berea şi sărbătorile de iarnă

Cursa dintre oamenii de comunicare, marketing şi publicitate se va încinge în luna decembrie. Cu prilejul sărbătorilor, brandurile vor încerca să se promoveze într-un mod cât mai inovator. Unele dintre reclame vor reuşi să rămână în mintea publicului pe o anumită perioadă de timp prin jingle-uri, imagini, motto-uri, iar altele nu.

Fel şi fel de produse care n-au nici cea mai mică legătură cu sărbătorile vor colabora cu Moşu' şi ai săi reni. Multe reclame vor apărea la bere, deşi berea nu este un produs care poate fi asociat cu sărbătorile atât de simplu. Iisus nu a fost botezat în bere atunci când s-a născut şi nici Moş Crăciun nu este un senil alcoolic. Stropul de umor este necesar pentru realizarea unei reclame la o băutură alcoolică, iar spotul de mai jos face parte din categoria ''memorable''.

 

Trimiteți un comentariu