Andi Miron

Peripeţii cu CFR-ul

Mi-am luat o mini-vacanţă, aşa că am plecat din Bucureşti pentru câteva zile! Am călătorit cu trenul până la destinaţie, aşa cum procedez de regulă când vine vorba de parcurs distanţe lungi. Încă din momentul în care am ajuns la Gara de Nord pentru a-mi cumpăra bilet de călătorie m-a surprins faptul că erau nişte cozi interminabile la case. Muşuroaiele de oameni se aliniaseră de parcă se vindeau bilete pentru ultima lor călătorie. 
Haioasă situaţie, însă eu nu venisem la gară ca să mă specializez în statul la coadă. M-am orientat rapid, mi-am cumpărat bilet de la o casă goală, de la o tanti amuzată la fel ca si mine de spiritul de turmă.

În altă ordine de idei...

Recomand trenul dacă: doreşti să călătoreşti cu un mijloc de transport confortabil în care să-ţi desfăşori diverse activitaţi pe laptop, fie vrei să citeşti liniştit fără să fii perturbat de mirosul de usturoi al vecinului; vrei un mijloc de transport aerisit în care nu va fi nevoie să opreşti motorul ca să cauţi un tufiş; vrei să nu-ţi amorţească picioarele din lipsa suficientă a spaţiului; ai bagaje mai voluminoase si vrei să le ţii sub observaţie; doreşti ca după un drum lung să nu te simţi extenuat; pur şi simplu nu doreşti să salvezi nişte bani şi nu doreşti să-ţi alimentezi maşina personală.

Trimiteți un comentariu