Andi Miron

Cum să aduni like-uri pe spatele unui mort

Suntem oameni, avem sentimente, însă nu toţi gândim. Campaniile patriotico-lacrimogene, reclamele lacrimogene şi cerşetorii trăiesc pe seama naivităţii cetăţenilor. În rândurile ce urmează vă voi prezenta încă un model de manipulare în masă, un exemplu de ''aşa nu'', devenit viral pe internet. Mai exact, este vorba despre un video patetic, care la doar şase ore de la publicarea pe Facebook adunase peste 400.000 de vizionări, peste 40.000 de aprecieri, peste 2000 de distribuiri. Domnişoara ce a făcut public clipul nu este o persoană publică, ci un user oarecare.

Sunt de părere că pornografia şi manipularea prin promovarea de conţinut audiovizual lacrimogen vând cel mai mult în România. Aşadar, ''Gea Nina'' de pe Facebook a postat un clip prin care îi urează ''Crăciun fericit'' tatălui ei, ce a trecut în nefiinţă de 8 ani de zile. ''Gea Nina'' nu este cea mai frumoasă şi nici cea mai isteaţă faţă, aşa că pentru a-şi atrage nişte subscriberi, a ales să apeleze la această metodă mizerabilă: ''Postez pe Facebook un video lacrimogen acompaniat de o coloană sonoră tristă, prin care îi urez toate cele bune tatălui meu, mort de 8 ani''. I-a reuşit!

După cum spuneam, Geanina nu este cea mai isteaţă. Cert e că domnişoara nu este nici persoana cu cele mai puţine circumvoluţiuni de pe reţeaua socială. Cifrele o demonstrează.




Trimiteți un comentariu