Andi Miron

Coca-Cola, magnet pentru gospodine

Segmentul clienților Coca-Cola este amplu datorită valorilor ce le promovează compania: optimism, distracție, fericire, relaxare. Sucul se adresează tuturor persoanelor, deși există unele campanii în care se pune accentul pe un anumit statut social al consumatorului, un anumit segment de vârstă, un anumit stil de viață. Faptul că Coca-Cola se adresează unei palete mari de consumatori îi justifică notorietatea cu care se poate mândri de peste un secol, încasările mari, comparabile cu firme reprezentante ale altor domenii de activitate precum Apple sau Microsoft. 

Așadar, cea mai vândută băutură răcoritoare din lume se adresează liceenilor, antreprenorilor, gospodinelor, etc. Coca-Cola a lansat pe piață în urmă cu câteva săptămâni o nouă promoție.

La două sticle de 2l cumpărate primești o pungă de paste. Nu ar fi exclus ca data viitoare Coca-Cola să ne surprindă într-un mod și mai haios atunci când vine vorba de pachete promoționale dubioase și neinspirate. Mai exact, la două sticle de 2l cumpărate s-ar putea să primești un pate de ficat, iar la două doze un burete de bucătărie. Promoție să fie!


Trimiteți un comentariu