Andi Miron

Efectul Durex

Durex este lider pe piața prezervativelor, motiv pentru care își permite să se vândă foarte scump, cu adaosuri comerciale ce ajung să depășească mult procentul de 100% la casă. Într-un hypermarket din România, prețul mediu a unui pachet de trei prezervative Durex este de 10 lei. Cele trei bucăți de cauciuc ale liderului sunt de două ori mai scumpe decât cele ale concurentului aproape invizibil, Love Plus. Diferența de preț este mare, cu toate că ambele produse se situează pe aceeași treaptă din punct de vedere calitativ.

Cetățeanul român nu este din păcate cel mai educat, acționează deseori impulsiv, inconștient, după cum dictează mass-media, iar Durex este un brand puternic. Tânărul cumpărător intră în magazin să-și cumpere țigări, se oprește la casă și stă pe gânduri în timp ce aruncă un ochi în portofelul aproape gol: ''Să-mi cumpăr Durex pe datorie sau să nu-mi mai cumpăr deloc?''. Tinerii sunt fără griji și fără bani, iar prezervativele sunt scumpe... Și ne mai mirăm de ce o treime din tineri nu se protejează atunci când fac sex, cei mai nefericiți dintre ei trezindu-se peste noapte părinți sau purtători de HIV.

Dragi tineri concetățeni, dacă aveți un buget limitat, renunțați la țigări o săptămână și aprovizionați-vă cu o sacoșă de prezervative mai ieftine! Țigările dăunează, sexul protejat nu, motiv pentru care vă doresc să acționați inteligent și să aveți multă energie!

Foto: www.memecenter.com

Trimiteți un comentariu