Andi Miron

''Orașul Umbre''

Nu mi-au plăcut niciodată serialele pentru că nu sunt genul de om care să aibă răbdare să urmărească o acțiune care să se întindă pe mai mult de două ore jumătate - trei. Am avut o tentativă de a urmări primul sezon Californication acum doi ani de zile. După cinci episoade nu mi-a mai trebuit.

La finele anului 2014 a debutat pe ecrane un nou serial românesc pe HBO. Se numește ''Umbre'' și are doar 8 episoade. Serialul este o dramă cu influențe de comedie neagră și spune povestea lui Relu (Șerban Pavlu), cap de familie, taximetrist și în același timp recuperator pentru un mafiot local.

Îmi place trailerul, însă nu îndeajuns să mă facă să urmăresc integral serialul, chiar dacă are doar 8 episoade. Am urmărit ultimul episod accidental și am descoperit o piesă pe care doresc să vă o împărtășesc și vouă, piesa de la genericul de final. Se numește ''Orașul umbre'' și este interpretată de Alexandrina:

Trimiteți un comentariu