Andi Miron

Culese din jungla urbană

- Barba de homeless este purtată de către bărbații și băieții urâți care doresc să-și acopere fața cu blană, sau de către cei care pur și simplu doresc să se alăture turmei prin trendul ''lumbersexual''. Previziune: Trendul își va pierde un număr consistent de fani vara asta și pericolul de răspândire a microbilor în spații publice va scădea enorm de mult.

- Din ce în ce mai multe doamne și domnișoare răsfoiesc în spații publice cărți de dezvoltare personală de genul: ''Cei 7 pași către o carieră succes'' sau ''O viață sentimentală de succes''. În schimb, am zâmbit atunci când am zărit o copilă de aproximativ 15 ani cu ''Consumatorul de suflete'' la metrou.

- Una din două femei au în ziua de azi în garderobă măcar o pereche de jeansi sau de colanți rupți în genunchi. Grav este atunci când încep și masculii să adopte acest stil și sper ca într-o zi rolurile să nu se inverseze.

- Am fost la Sibiu patru zile la începutul lunii. Sibiul are mai multe SH-uri decât alimentare, cafenele și muzee la un loc.

- Am fost întrebat de mai multe ori în ultima vreme ce bloggeri citesc. Citesc mai mult titlurile din news-feed-ul de la Yahoo decât posturi de pe bloguri, însă am să fac o pagină în care voi promova articole ce merită citite de pe alte bloguri. De regulă, citesc știri și posturi scurte.

Trimiteți un comentariu