Andi Miron

Fii un domn! (P)

Tu cum o faci să zâmbească? Ce te faci atunci când nu poți fii lângă ea? Femeile adoră să primească atenție și atenții, iar tehnologia ne ajută să realizăm foarte multe lucruri care nu puteau fi posibile pe vremea bunicilor nostri. Așadar, bilețelele de dragoste ajung astăzi instant la destinatar, la fel și micile atenții precum florile. În privința florilor, ceea ce-ți rămâne ție de făcut este să-ți găsești un brand cu care să rămâni într-o relație bazată pe încredere.

Brand-ul pe care vi-l recomand astăzi se numește Floria, o florărie online din București care a câștigat de trei ori titlul ''Florăria Anului'' la Gala Premiilor eCommerce (2010, 2013, 2014) și care are peste 30.000 de clienți mulțumiți, din 2010 fiind marcă atestată Trusted.ro.

Florile reprezintă un produs delicat, fragil, iar comerțul online are propriile dezavantaje. Cu toate acestea, Floria inspiră încredere și siguranță. Niciunuia dintre noi nu i-ar face plăcere să comande un flori online care să nu semene deloc cu cel prezentat în catalog, sau ca a noastră comandă să fie onorată cu întârziere. Titlurile câștigate și menționate ispiră profesionalism, dar și cei peste 90.000 de fani de pe Facebook strânși în cinci ani pe rețeaua socială. Floria are în portofoliu peste 200.000 de buchete livrate prin curieri proprii, livrează gratuit în peste 50 de orașe, respectiv 150 de localități din România. În plus, livrările se fac în maxim două ore de la efectuarea comenzii, orice comandă fiind însoțită de o felicitare cadou și de o poză reală livrată pe mail clientului cu buchetul comandat.

Deși Floria este ''pentru gentlemanul din fiecare'', merge și pe partea de corporate, punând la dispoziție clienților un catalog generos din punct de vedere calitativ și cantitativ.

Pe scurt și dincolo de cifre, Floria înseamnă calitate, eficiență, profesionalism, siguranță. Fă-o fericită cu un minimum de efort nu doar atunci când greșești, fii un domn!

Trimiteți un comentariu