Andi Miron

3 cadre de la Noaptea Studiourilor Foto

Noaptea Studiourilor Foto este un eveniment foarte tare despre care am mai discutat aici și care s-a desfășurat în data de 20 iunie în acest an. Ajuns la cea de a doua ediție în 2015, evenimentul a strâns 15 ateliere din București și unul din Iași. Destinația mea din acest an a fost Nikon Studio, unde Eduard Guțescu a fost gazda, un tip foarte de gașcă împreună cu care am abordat fotografia de portret, beauty & glam.

Eduard a prezentat fotografilor amatori și profesioniști câteva fotografii din portofoliul său, pe care le-am comentat împreună, a vorbit despre tehnicile de iluminare, ne-am jucat cu aparatura de studio, am fotografiat, am glumit și ne-am simțit foarte bine.

Mai jos vă prezint trei cadre cu trei atitudini diferite, realizate în seara de 20 iunie la Nikon Studio. Vezi aici și celelalte nopți albe de bifat în agendă!




Trimiteți un comentariu