Andi Miron

Super-eroul copilăriei

Cu prilejul Zilei Internaționale a Copilului vom discuta pe tema unui subiect cu caracter ludic, nostalgic pe alocuri. Vom discuta despre super-eroii copilăriei, pentru că fiecare dintre noi a avut în copilărie acces la niște posturi de desene animate și cu toții ne închipuiam cum ar fi să intrăm în pielea unui personaj cu puteri supranaturale.

Eu eram fanul desenelor animate cu super-eroi precum: Fantastic 4, X - Men, X - Men Evolution, Batman Beyond, Ben 10, The Tick, Justige League Unlimited, Spiderman, Ironman, He-Man. Pe lângă cele enumerate cu super-eroi, se mai făceau foarte multe desene animate de calitate în perioada 1995 - 2005 (Piratul Jack cel Teribil, Copiii de la 402, Ce-i cu Andy?, Viața cu Louie, etc.). Din păcate, desenele la care au acces copiii astăzi sunt extrem de banale. Acțiunea, grafica, personajele, replicile sunt banale, dând impresia că sunt făcute pentru indivizi cu handicap mental.

Dintre super-eroi, cel mai mult mi-au plăcut Batman, Flash, Green Lantern - John Stewart, J'onn J'onzz (Justige League), Spike (X - Men Evolution), iar dintre bad guys Venom, Carnage, Dr Doom, Chameleon, Shocker (Spiderman), Avalanche, Sabretooth (X Men Evolution). Îmi plăceau atât de mult desenele cu super-eroi, încât îmi notasem cu majuscule numele fiecărui personaj în parte pe o coală albă. Aveam cam 5 ani când făceam asta, iar pasiunea pentru desenele animate se transformase ușor, ușor în pasiunea pentru desen, caricaturi. Începusem să desenez monștri, roboți, oameni, mutanți, fel de fel de personaje de când am luat prima oară pixul în mână.

De departe, Batman a fost super-eroul care mi-a plăcut cel mai mult pentru că era un tip  foarte inteligent și misterios, nu avea super-puteri, însă era fel de puternic precum ceilalți băieți buni și avea un costum foarte tare.

Foto

Nu mai umplu munți de hârtie cu caricaturi la fel ca în copilărie, însă mă mai apucă din când în când pofta de a mă juca cu pixul pe hârtie. Așadar, mai jos avem un Drăculea îmbrăcat destul de trendy, realizat în miniatură săptămâna trecută, în aproximativ un minut.


Trimiteți un comentariu