Andi Miron

Invitație la mișcare

Pentru că mișcarea ne face să fim mai sănătoși și mai frumoși din toate punctele de vedere, astăzi vom discuta despre un proiect ce-și propune să activeze cetățenii, să-i bage în priză, să-i scoată din rutină și să-i informeze prin intermediul unor specialiști în privința unui stil de viață cât mai sănătos. 

Într-un fel arată un trup sănătos și altfel unul sedentar, iar diferența dintre un om cu un stil de viață activ și unul sedentar, nu se reduce doar la beneficiile fizice, ci implică și diferențe majore ce țin de sănătatea psihicului. Spun asta pentru că mișcarea are niște beneficii psihologice foarte importante precum: reducerea stresului, creșterea încrederii, a optimismului. Exercițiul fizic ajută la construirea unei imagini de sine pozitive, te face să te simți mai sănătos, mai comod cu tine, cu ceea ce te înconjoară și implicit, te face să fii mai atractiv pentru persoanele din jurul tău. De asemenea, mișcarea ajută la îmbunătățirea memoriei și te ajută să gândești mai repede.

Mereu mi-a plăcut să fiu un tip activ. Deși îmi place să mă odihnesc atunci când am nevoie, să lenevesc uneori, niciodată nu-mi place să vegetez. Nu-mi stă în fire să fac acest lucru, așa că încă din copilărie am fost activ, mi-a plăcut să-mi consum energia prin activități sportive sau să-mi folosesc timpul într-un mod constructiv (am investit în hobby-uri precum desenul sau fotografia). Pe lângă jocurile copilăriei, mingea bătută în spatele blocului ani întregi alături de amicii de la acea vreme, am și practicat câteva sporturi de performanță: înot (de la 7 la 9 ani), karate, judo, handbal (de la 12 la 14 ani). Handbalul îmi deschise apetitul pentru flotări, așa că după ce nu l-am mai practicat, am continuat să fac acasă flotări și abdomene ani la rând, după care am început să fac tracțiuni prin parcuri. Pasiunea pentru mișcare pe care o am în sânge continuă să se manifeste, iar în momentul de față sunt atașat de fitness. M-am apucat de fitness din dorința de a nu lăsa corpul să vegeteze și din dorința de a-mi clădi un trup pe măsura caracterului, adică puternic.

Am devenit treptat pasionat de zona wellness și când vine vorba de proiecte precum cel despre care discutăm astăzi, îmi face mare plăcere să vi le prezint.
Proiectul se numește ''Mișcarea face bine" (powered by DolceSport) și a ajuns la cea de a cincea ediție. ''Mișcarea face bine'' se desfășoară în mai multe locații din țară, iar până acum, în cadrul acestei ediții a reușit să scoată lumea la mișcare în București (6 iunie) și în Brașov (11 iulie). 
Pe data de 1 august, caravana ''Mișcarea face bine'' va poposi la malul mării, în stațiunea Mamaia.


Țin să precizez faptul că numele proiectului este ales foarte bine, pentru că avem ''mișcare'' și nu ''sport''. Diferența dintre cele două este foarte mare și mulți le folosesc greșit, atunci când nu este cazul.

Dacă ziua de 1 august vă prinde pe litoral, confirmați prezența la cea mai mare oră de sport, ce se va desfășura la Mamaia, în Piațeta Perla începând cu ora 09.00. Vor fi 12 ore pline de mișcare, 12 ore în care veți avea acces gratuit la diverse activități și la clase sportive pe toate gusturile (kangoo jumps, zumba, khai BO, fotbal, functional training - pe care personal aș vrea să-l încerc), iar concursurile cu premii vă așteaptă cu drag.


Pentru mai multe informații, accesați site-ul sau pagina de facebook oficială a evenimentului.

Succes!

Trimiteți un comentariu