Andi Miron

La joacă! (P)

Când eram mic am avut ocazia de a juca orice joc mi-am dorit, atât pe PC cât și pe Playstation. Nu mi-au plăcut niciodată Counter Strike sau Half Life, care erau în mare vogă în toate internet cafe-urile prin 2000-2005. Jocurile preferate erau și vor rămâne Vice City, San Andreas, Max Payne 2 (pe care l-am terminat de 3 ori pe PC), Resident Evil 4 (pe care l-am terminat tot de 3 ori, dar pe PS2). În  afara celor 4 jocuri de suflet menționate se adaugă seria FIFA.

Cred că FIFA 2008 e jocul pe care l-am jucat cel mai mult pe calculator, mai mult decât Super Mario și Bomberman-ul de pe Polystation-ul cu casetă, mai mult decât Hercules-ul de pe primul meu calculator, cu un procesor Pentium 2. Imediat după 2000, tehnologia avansa foarte rapid, calitatea graficii și complexitatea jocurilor la fel și era o adevărată frustrare dacă încercai să-ți instalezi Fifa 2000 și-ți mergea în reluare.

O alternativă pentru jocurile de câțiva GB, care necesitau 3 CD-uri sau 12 dischete ca să le instalezi, exista varianta de a juca jocuri flash, în special pentru cei mai mici. Există și astăzi pentru cei mici site-uri cu jocuri flash foarte simpatice, de toate categoriile și cu orice personaje de benzi și desene animate: Batman, Scooby Doo, Tarzan, Tom&Jerry, etc.


Accesul la informație toxică este ușor accesibilă în ziua de azi pentru oricine pe internet. Țineți-vă copiii departe de dăunătorii virtuali, oferiți-le ceva educativ și distrativ! Puteți-i mai bine să-l tragă de păr pe Tarzan decât să scoată dinții zombilor din Evil Within. Distracție plăcută!

Trimiteți un comentariu