Andi Miron

''Bulă, ce mai zici?''

Așa cum v-am obișnuit, atunci când se întâmplă ca Youtube-ul să-mi afișeze pe homepage niște producții muzicale comerciale (românești) și curiozitatea mă îndeamnă ca din când în când să le ascult (pe cele mai populare de regulă), comentez o parte din ele scurt și la obiect pe blog.
Astăzi vom discuta despre ''Bună, ce mai zici?'', o piesă interpretată de către Ruby și Dorian Popa, lansată la sfârșitul lunii septembrie. În nici două săptămâni a strâns peste 3,5 milioane de vizualizări pe Youtube, o cifră frumușică.

Piesa asta este cu totul și cu totul altceva față de ceea ce a mai scos până acum Ruby, ''Stinge lumina''sau ''Lasă cucu în pace''. Piesa sună bine, îmi place sound-ul și ritmul. Videoclipul piesei mi se pare foarte reușit, este unul dintre cele mai bune videoclipuri românești din ultima vreme. 
Cât despre tânăra cântăreață, nu știu cât de bine poate interpreta piesa asta live, însă ce-i cert este faptul că în videoclip arată superb.
Nu totul e ca la carte însă. Versurile sunt banale, iar dacă urechea ta a mai ascultat și altceva în afară de muzica românească de la Radio ZU, îți dai seama că acele versuri nu sunt tocmai operă de artă (una dintre problemele industriei muzicale românești de la generația Andre în coace). Textul piesei pare a fi născocit de către niște preșcolari, ori de către niște școlari care au primit temă să deschidă DEX-ul și să caute cuvinte care să rimeze:

Buna, ce mai zici
De ce nu esti aici
Mi-ai lasat doar cicatrici
Pe suflet


De ce nu te mai implici
M-ai lasat plina de frici
Au ramas doar cicatrici
Pe suflet



Ca-s cicatrici sau rani adanci, spune-le cum vrei
Ca eu n-am somn si ca tu plangi si e trecut de trei
Si ca te caut si prin Regie, si prin Tei
Da’ azi nu te gasesc, cum te gaseam de obicei
N-am tinut pasu’
Si drama e ca Dama nu se mai pupa cu Asu’
Si ceasu’ imi spune iar ca e tarziu
Prea multe cicatrici, da’ sufletu-i pustiu
Și ce piesă bună ar fi ieșit dacă Shift și What's UP își luau concediu și nu mai spuneau la nimeni că sunt compozitori.. La cum arată versurile, aș fi botezat piesa ''Bulă, ce mai zici?''.




Trimiteți un comentariu