Andi Miron

Nicoleta Nucă, prea mult talent pentru o industrie meschină

Nicoleta Nucă mi-a atras atenția încă de la prima ei apariție la X Factor, atunci când a interpretat ''It's A Man's Man's Man's World'' și a lăsat juriul cu gura căscată. Mi s-a părut cea mai bună din concurs și merita să câștige premiul cel mare din punctul meu de vedere, însă nu mereu câștigă cei mai buni sau cei mai muncitori. Totuși, participarea la X Factor a fost pentru Nucă o rampă de lansare. Îmi place look-ul ei, îmi place cum cântă și din punctul meu de vedere este una dintre cele mai bune voci din România în momentul de față. Nu mă feresc să o compar cu Andra sau cu Delia atunci când vine vorba de calitățile vocale.

Nicoleta Nucă este un artist aflat la început de drum, un nume pentru care mulți oameni din industria muzicală se bat și se vor mai bate în continuare. Are un potențial extraordinar. A debutat cu un single care o prinde foarte bine, single-ul ''Nu sunt'', o piesă drăguță, îndrăgită de către ascultători. Ceea ce îmi doresc este ca Nicoleta să nu se piardă pe drum, comercializându-se exagerat de mult și colaborând cu artiști de carton (însă în vogă).

Sursa foto: www.unica.md

După una albă, vine una neagră. Cel de-al doilea single al Nicoletei se numește ''Adevăr sau minciună''. Deși are o voce superbă, în această piesă vocea artistei este ultra-prelucrată. Nu are nici prea multe versuri Nicoleta, ci refrenul, pe care-l repetă obsesiv ca o casetă stricată, iar strofele (cam 50% din piesă) îi aparțin lui Cabron, o repăreală oribilă.

Cum să strici o piesă? Îl chemi pe Cabron și te rezolvă!
Cum să îngropi un talent? Îi dai piese ieftine să cânte, îi pui autotune pe voce cât cuprinde, îl inveți să facă playback, îl convingi că faima vine dacă te împrietenești cu Smiley, Moga și Mihai Morar și dacă apari pe prima pagină a tabloidelor.

Trimiteți un comentariu