Andi Miron

Wladimir, țeapă!

Toate publicațiile titrează: ''Șoc, Wladimir Klitschko a pierdut cele patru centuri în fața lui Tyson Fury''. Într-adevăr, este un eveniment sportiv cu un impact foarte mare, căci Wladimir, fostul rege al boxului mondial la categoria grea a suferit prima înfrângere după 11 de ani. 
În ciuda șanselor infime pe care i le dădeau casele de pariuri lui Fury, înaintea meciului am vorbit cu cineva din familie și i-am spus că britanicul va câștiga la puncte, dar că va pierde centurile în rematch. Așadar, pronosticul pentru primul meci mi-a ieșit, rămâne să vedem ce ne rezervă revanșa.

Fury e tipul care l-a bătut la fundul gol pe românul Ciocan în martie și are un stil de luptă cel puțin ciudat. Este foarte masiv, însă aleargă mult prin ring, se apără și lovește foarte dubios. De partea cealaltă, stilul lui Wladimir este recunoscut drept a fi unul foarte eficient și incomod.


Foto: The Guardian
M-am bucurat pentru reușita lui Fury și m-a surprins foarte tare decizia arbitrilor, așa cum probabil a surprins pe toți oamenii care au urmărit și au trăit confruntarea. Spun asta pentru că deși meciul a fost modest, ucraineanul a luptat un pic mai bine decât britanicul, deși a încheiat meciul cu fața spartă, iar chipul de om de 47 de ani a lui Fury (care are de fapt 27), nu avea nicio vânătaie. Chiar și când arbitri fură, deobicei îl fură pe contender (vezi meciul Valuev - Holyfield).

Chiar dacă Fury nu e Tyson, Lewis sau Holyfield, categoria grea avea nevoie de această schimbare ca de aer. Eu unul mă săturasem de stilul de luptă monoton al fraților Klitschko și de pugliștii submediocri care intrau în ring pe post de sac de box.

Abia aștept revanșa, care va fi mult mai urmărită decât prima întâlnire. Vor fi puși pe masă și mai mulți bani, Wladimir va reveni și mai motivat (nu cred că va accepta să-și încheie cariera în aceste circumstanțe), Fury va trebui să demonstreze că nu a ajuns întâmplător campion.

Trimiteți un comentariu