Andi Miron

Mândru că sunt român

La mulți ani, români de pretutindeni! Astăzi, de Ziua Națională a României vom discuta scurt și la obiect de mândria, dar și despre rușinea de a fi român.
De ce sunt eu mândru că sunt român?
De ce nu?!

Există încă mulți români care nu-și neagă originile atunci când pășesc peste graniță, oameni care țin la simbolurile naționale și pe care eu îi stimez. Majoritatea s-au născut înainte de '90 și din păcate puțini tineri din ziua de azi nu se lasă trași în gloata care afirmă că  ''România e o țară de c*cat''.


Eu îmi iubesc țara așa cum e ea, cu bune și cu rele pentru că în primul rând, este și va fi mereu pentru mine locul numit ''acasă''. Dacă aș spune că ''România e de c*cat'', ar fi ca și cum mi-aș face nevoile pe parchetul din sufragerie în loc să mi le fac la toaletă, deci tind să cred că persoanele care afirmă că ''România e de c*cat'' obișnuiesc să se c*ce în propria sufragerie. Ori în proprii chiloți.

România e frumoasă, are niște tradiții și niște peisaje superbe, pe care cred că mulți dintre noi ar trebui să știm să le prețuim mai mult și unele cazuri, să le descoperim. Poate că sună clișeic, însă avem o istorie cu care ne putem mândri. Nu am fost niște cuceritori și de regulă eram mult mai puțini decât ceilalți, însă știți că eram foarte puternici. Am avut și avem încă oameni frumoși care au scris și scriu istorie în continuare, o istorie frumoasă.

Nu am cum să urăsc România din cauza unor 26 de ani (1989 - 2015) în care clasa politică abjectă a făcut prăpăd, iar cetățenii naivi au mușcat mereu momeala. În această perioadă, poporul român s-a îndepărtat din ce în ce mai mult de simbolurile naționale, însă au fost 26 de ani în care s-au petrecut și multe lucruri frumoase, care nu au nicio legătură cu politica.

Pentru mine, sutele de ani în care acest popor a prins rădăcini și s-a închegat contează mult mai mult...

Vă invit să descoperiți România, veți fi surprinși de cât de frumoasă este. La mulți ani!

1 comentarii:

Asa e, ajuns la esenta!

Reply

Trimiteți un comentariu