Andi Miron

Star-Wars Mania

Eu cred că cei care merg la cinema să vadă utra-mediatizatul Star Wars se împart în două mari categorii: prima categorie este formată din fanii seriei, adică din cei care știu pe de rost toate filmele, iar cea de a doua concentrează victimele marketing-ului - cei care nu au văzut niciun film din serie. Sunt de părere că pentru a aștepta cu sufletul la gură premiera Star Wars trebuie să fii cu adevărat fan, altfel nu ai cum...

Eu unul nu voi urmări filmul, căci nu mă număr printre fanii seriei. De fapt, nu-mi place deloc Star Wars. Ultima oară am urmărit un film din celebra serie când eram elev prin clasa a patra. Nu m-a impresionat, ba chiar mi s-a părut banal, însă mai bun decât Harry Potter
Chiar dacă Star Wars mi se pare banal, plictisitor, copilăresc și expirat, e posibil ca fanii seriei să rămână plăcut impresionați după vizionarea ultimei părți. Cât despre cei care nu au luat până acum contact cu fenomenul, s-ar putea ca în sala de cinema să nu priceapă mare lucru din film și să iasă dezamăgiți.
De ce să nu priceapă mare lucru? S-a ajuns la partea a VII-a...

Vizionare plăcută vă doresc, să-mi spuneți cum a fost!

Foto: HahaStop.com

Trimiteți un comentariu