Andi Miron

Timpul trece, ambalajul rămâne

Suntem în luna cadourilor, perioadă în care obișnuim să mâncăm foarte multe dulciuri. Eu unul sunt un fan declarat al dulciurilor din ianuarie până în decembrie, iar zilele astea am intrat înt-un supermarket și mi-am cumpărat un produs pe care nu-mi mai amintesc să mi-l mai fi cumpărat de pe vremea când îmi cădeau dinții de lapte și credeam în Moș Crăciun.

Am intrat în supermarket, m-am apropiat de raionul cu dulciuri și am zărit celebra cutie de Kinder Chocolate. Gustul ciocolatei e același și chiar și ambalajul, cu care am o problemă. Cei de la Kinder aveau pentru același produs, fix același ambalaj și acum 15 ani

Era fix același copil cu dinți sănătoși pe ambalaj, care probabil că în momentul de față are 30 de ani și dinții cariați de la atât de multe kilograme de ciocolată Kinder mâncată.
Din acest motiv am fost un pic cam circumspect în magazin... Până când m-am uitat pe ambalaj să verific perioada de valabilitate, refuzam să cred că ciocolata de pe raft nu face parte din lotul 1999-2000.

Consumați responsabil și oferiți cu încredere, e la fel de delicioasă.


1 comentarii:

credeam ca sunt singurul care a observat chestia asta :))

Reply

Trimiteți un comentariu