Andi Miron

Cele mai bune reclame de la Super Bowl 2016

Finala campionatului de fotbal american, cunoscut drept Super Bowl, s-a aflat la cea de-a 50-a ediție în acest an și este anual, cel mai așteptat eveniment sportiv în Statele Unite. Duelul nu se dă doar între sportivii din teren sau între antrenorii echipelor, ci și între brand-uri, între oamenii de publicitate. În acest an, o secundă de publicitate a costat 170.000 de dolari, ceea ce înseamnă că un spot standard, de 30 de secunde, a costat în jur de 5 milioane de dolari.

Au fost peste 70 de spoturi la Super Bowl 2016. Chiar dacă în America se învârt cele mai mari bugete de publicitate, să nu credeți că spoturile pentru care s-au plătit milioane de dolari sunt toate extraordinar de bune. 



Din punctul meu de vedere, Hyundai, Mini, Doritos (x2), Audi, Skittles, Death Wish Coffee, PayPal, Xfinity, Schick sunt brand-urile care au venit în 2016, la Super Bowl cu cele mai bune spoturi publicitare. Urmărește-le în playlist-ul de mai jos:

 


Trimiteți un comentariu