Andi Miron

Filme VS Cărți

Citesc cărți din care extrag informații folositoare din domeniile ce mă preocupă, cărți care-mi îmbogățesc cultura generală. Nu-mi plac cărțile scrise după filme, cele de ficțiune, în general povestioarele care se întind pe sute de pagini. Pe unii îi fascinează, pe mine mă plictisesc groaznic și-mi dau impresia că au fost scrise pentru perioada în care nu fusese încă inventat filmul.

Fotografia de mai jos e virală pe internet și mi se pare o tâmpenie. Se spune că o fotografie face cât o mie de cuvinte, dar oare o secundă cu 25-30 de cadre dintr-un film reprezintă echivalentul a câtor cuvinte? Dar un întreg film sau o întreagă piesă de teatru?
Cititul de SF-uri sau de drame-romantico-horror într-adevăr, dezvoltă imaginația celor ce nu doresc să și-o dezvolte în alt mod, însă haideți să lăsăm ipocrizia la o parte.

1 comentarii:

A fost o moda acum ceva ani in urma cand, in transportul in comun, vedeai o sumedenie de carti deschise pentru a fi citite. Nu stiu daca oamenii chiar erau pasionati de citit sau doar "dadea bine" sa tina o carte In mana, dar a fost. Acum exista doar telefoane mobile cu ale lor jocuri si casti in urechi. Oare a uitat lumea sa mai citeasca?

Reply

Trimiteți un comentariu