Andi Miron

''Poți să mori dacă te scremi prea tare?''

Nu-i așa că nu v-ați pus această întrebare până acum? Cu răspunsul vine echipa de la Men's Health, care nu cred că ar exclude să pună un astfel de titlu chiar pe coperta revistei. Aveam o perioadă în care cumpăram reviste. Printre acestea se număra și Men's Health, pentru că este o revistă în care ai ce citi sau cel puțin aveai. Mai în glumă, mai în serios, făcând abstracție la articolele, ipotezele care au legătură cu scremutul, mi se pare o revistă OK. 


Am strâns peste 10 numere, însă m-am oprit a mai colecționa din simplul motiv că mi-am propus să nu mai cheltui banii pe reviste, din moment ce materialele apar toate pe internet. În cele din urmă, am făcut o alegere înțeleaptă.

Dar să nu ne luăm cu altele și să vedem dacă ne scremem prea tare, murim sau nu:
Elvis a dat ortul popii în timp ce stătea pe tron. (...) medicul său personal a lansat o altă teorie – de altfel foarte controversată – în cartea sa din 2010 The King and Dr. Nick: El susține că vedeta a dat colțul pentru că s-a scremut prea tare pe tronul său din porțelan.
Pe scurt: Bărbații sănătoși n-au de ce să se îngrijoreze, nu vor muri pe tron. Dar bărbații cu probleme cardiace sau de tensiune arterială ar face bine să nu se screamă prea tare. Scremutul intensifică răspunsul organismului la manevra Valsalva.
Cum poți face asta inteligent? Redu riscul de constipație, astfel încât scaunul să iasă ușor, fără efort.
Dacă nu mă credeți, articolul integral îl puteți găsi aici. :D



Trimiteți un comentariu