Andi Miron

''Creativii'' fără creativitate

În România, ies anual de pe băncile facultăților sute de studenți licențiați cu specializarea publicitate. Cu toate acestea, la noi în țară, publicitatea este la pământ. Nu există bugete atât de frumoase ca în afară, însă aceasta nu este o scuză, pentru că se pot face chestii inteligente și fără prea multe efecte speciale și aparatură extraterestră.

Marea majoritate a spoturilor publicitare din România sunt slabe. Să vă mai spun că 50% din reclamele de pe TV sunt la medicamente?

Iată o idee de spot publicitar simplu, inteligent și ieftin. Exact ceea ce trebuie de fapt pentru campania ''Opriți violența împotriva copiilor!'', a ONG-ului Salvați Copiii.

          

Acum, cei care lucrează în publicitate s-ar putea să-mi spună că e mai ușor scoți ceva decent dacă ai de lucrat la o campanie de conștientizare, decât atunci când trebuie să realizezi un spot pentru un detergent de vase sau pentru o bancă. E mai ușor, dar din punctul meu de vedere, creativii nu ar trebui să prezinte niciun fel de scuze. Cred că oamenii de publicitate valoroși sunt aceia care reușesc cu resurse limitate să realizeze lucruri frumoase, nu având la dispoziție un sac fără fund.
La fel și în fotbal. Nu este un antrenor mare cel care se trezește peste noapte la cârma unei echipe din primul eșalon, cu vedete în lot și cu buget nelimitat de salarii și transferuri, ci cel care reușește să facă performanță bazându-se în primul rând pe know how-ul de antrenor, pe propria viziunea fotbalistică, nu pe basculante cu bani.

2 comentarii

Salutare, Andi!

Ne bucuram mult ca apreciezi spotul nostru. Trebuie sa spunem ca in aceasta campanie am avut parte de sprijinul agentiei Eventures, astfel ca ei merita toate aprecierile si, desigur, multumirile noastre.

Cu bine,
Echipa Salvati Copiii Romania

Reply

Salutare!

Foarte bine ca ați făcut că ați ținut să menționați numele agenției.
În general, un spot reușit ține în egală măsură atât de oamenii de agenție, cât și de client.

Mult succes în continuare!

Reply

Trimiteți un comentariu