Andi Miron

Florin Piersic jr. nu e un idiot, ci doar un artist neînțeles

Nu m-am uitat la niciun film cu Florin Piersic jr până acum și nici nu-l văzusem în vreo piesă până în 2014. Ceea ce știm cu toții este faptul că acest Junior a fost și este în continuare o figură publică ștearsă, cu  apariții sporadice pe sticlă. Ceea ce știam și auzisem de pe la alții până să-l văd pe scenă, era faptul că Juniorul e o replică eșuată a tatălui său. Auzisem că deși i-a moștenit numele și prenumele, talentul actoricesc nu prea s-a lipit de el.

L-am văzut pentru prima oară la Gala Star, desfășurată la Bacău, în aprilie 2014. Eu am fost prezent în calitate de jurnalist acreditat la eveniment și chiar dacă spectacolul a fost un one-man show, pot spune că mi-a plăcut. Și pentru că mi-a plăcut, pe lângă materialul pe care l-am furnizat publicației partenere, am postat un mini-fotoreportaj cu 11 fotografii pe blogul meu, aici.

La câteva luni după spectacol, observasem că mai multe fotografii realizate de mine ajunseseră să fie răspândite pe internet. Nu-mi semnasem fotografiile și nici nu se sinchisise nimeni să-mi ceară ok-ul pentru a le folosi, ori să menționeze sursa. O parte dintre fotografii apăruseră și pe pagina de Facebook a Juniorului.

Mai bine de un an de zile nu spusesem nimic, însă văzând că fotografiile mele circulau în veselie pe internet, la finele lui 2015 i-am dat un semn amical Juniorului.


Reacția Juniorului a fost ok, trecând peste rolul de jurnalist pe care și-ar fi dorit să și-l asume. I-ar fi plăcut să depună munca celor 5 fotojurnaliști prezenți în primele rânduri din sala de spectacol. Să tragă niște cadre, să sorteze în locul nostru fotografiile, poate chiar să le posteze, îl înțeleg perfect. 

Așa cum se poate observa în print screen, îi promisesem Juniorului că voi reveni cu un link, pentru ca omul să-și poată descărca toate fotografiile. Deși îmi onorasem promisiunea, reacția Juniorului a fost cel puțin bizară. De data asta nu mi-a mai mulțumit, ci mi-a dat block, un gest de om matur, cu toate țiglele pe casă...

Și așa făcu Lache-Juniorul dreptate... Să spunem că nu e un idiot, un mârlan sau un sărit de pe fix, doar un artist neînțeles...
Singura scuză a artistului e aceea că are un manager sau un administrator de pagină prostovan. Și uite așa, un artist care poate deveni dezirabil, pierde la capitolul imagine.

Trimiteți un comentariu