Andi Miron

O reclamă care-ți dă două palme și te face să zâmbești

 Printre reclamele enervante la detergenți, la meniurile de la Mc Donald's sau la aparatele de bărbierit pe care un individ cu puf pubertar pe față ne recomandă să le folosim (pentru că la el chiar au efect, desigur), se întâmplă să ne mai lovim și de niște spoturi publicitare istețe, care ne rămân întipărite în minte instant.

Una dintre reclamele românești de pe TV, care m-a surprins într-un mod plăcut, a fost cea de la HomeZZ.ro, un nou site de anunțuri imobiliare, produs al Antena Group. Până acum, HomeZZ.ro se promovează doar prin acest spot publicitar, adresat în special tinerilor. Cred că are efect, reușind să pună pe gânduri anumiți tineri, poate chiar să-i facă să se simtă prost, însă într-un mod hazliu și isteț. 

Dacă ai 25 de ani și încă mai stai cu păriții sau bunicii, ori cu păriții și bunicii, e posibil să te simți prost văzând reclama, dar să și zâmbești. Ori poate că după asta, cine știe... Poate că vei percepe acest semnal de alarmă într-un mod constructiv, și-ți vei căuta cuibușorul tău.

Sunt curios să urmăresc în continuare campania publicitară a site-ului, care cred că va urma aceeași rețetă în continuare (dă-le o palmă, fă-i să zâmbească, apoi fă-i să acționeze), doar că aplicată pentru alte segmente de vârstă sau categorii sociale. Până atunci, HomeZZ te îndeamnă să te muți de la ai tăi!



1 comentarii:

cum se numeste melodia?

Reply

Trimiteți un comentariu