Andi Miron

Cum își alungă Hard Rock Cafe clienții

Hard Rock Cafe din București este un local cu o reputație bună. Arată fain înăuntru și organizează concerte decente cu muzică live.
Sunt conștienți că atmosfera și muzica sunt punctele lor forte și că totuși, trebuie să se mai găsească și cineva care să cumpere burgerii lor cu adaos comercial de 450%. De aceea, Hard Rock s-a gândit ca în luna femeii, pe 6 martie, să-și promoveze oferta "the perfect combination", ce include un burger și o bere la prețul de 49 de lei. Da, îți duci duduia la Hard Rock să-și întidă rujul pe față mușcând din burger și râgâind bere. Sublim cadru, autentic meltenesc.


Dacă cei de la Donuterie știu cum să împacheteze rahatul și să-l vândă la suprapreț, Hard Rock habar nu are. Cu două zile înainte de Ziua Femeii publică pe Facebook un meniu la un preț astronomic, ce include "probably" cel mai prost și cel mai ieftin aliment din America, alături de o bere, băutura ultrasului de la peluză sau a telespectatorului de Las Fierbinți. Feedback-urile negative nu au întârziat să apară la postare:

"Da ce-s cu prețurile astea?"
"Prețuri exagerate. Noroc că a scăzut TVA-ul, că ajunsese un Legendar vreo 55 lei parcă"

Dacă le merge, înseamnă că de mâine mă pot apuca de vândut porumb fiert cu praf magic, ambalat într-un recipient cu aer curat și sfânt, adus de pe Muntele Athos.

Pe cine să suspectăm de prostie? Pe cel pe care l-a dus mintea să pună un astfel de preț? Pe cel care dă banii pe așa ceva? Pe cel care a comis gafa de a promova așa ceva pe Facebook? Cu siguranță pe ultimii doi.

Am dat banii pe alimente tip fast food care făceau acei bani, ieftine și scumpe dar și pe altele care nu-și justificau banii. Cu toate astea, mega-ofertă ca la Hard Rock nu am avut ocazia să prind până acum. 

Dacă se găsesc mulți naivi și snobi care să plătească de minim 4 ori mai mult decât face un produs, ăștia sunt oamenii cărora trebuie să le vindem porumb fiert în borcănel cu aer de munte.

Trimiteți un comentariu